Aby zaprezentować się na naszych targach wykonaj poniższe kroki.

 

Krok 1. Zarejestruj się w systemie.
Krok 2. Wybierz stoisko.

Uwaga! Minimalna powierzchnia wystawowa to 4 m2 (w sektorach F i M są możliwe stoiska 3m2), dlatego pamiętaj, że należy zaznaczyć minimum 2 moduły.

Krok 3. Zamów dodatkowe usługi.
Krok 4. Jeśli jesteś pewny swojego wyboru zamknij zamówienie.

Pamiętaj, że po zamknięciu zamówienia, jego edytowanie nie będzie możliwe.

Krok 5. Poczekaj, aż wyślemy Ci Twoje zamówienie. Podpisz je i odeślij skan.

Gratulacje! To już prawie koniec. Teraz potrzebujemy jeszcze tylko kilka informacji od Ciebie na temat Twojej firmy.

Krok 6. Na adres mailowy otrzymasz formularz do broszury targowej oraz specyfikację dotyczącą logotypu. Uzupełnij je i prześlij do nas wraz z logotypem.
Krok 7. Ustal konfigurację swojego stanowiska.
Wykaz możliwych konfiguracji stoiska również dostałeś w e-mailu organizacyjnym.

Krok 8. Prześlij nam swoje pomysły na konkursy (dla chętnych).
Krok 9. Na miesiąc przed wydarzeniem prześlemy Ci fakturę VAT, kartę parkingowa, plan sektorów z rozmieszczeniem stoisk oraz harmonogram.
Krok 10. Zaprezentuj się na Akademickich Targach Pracy!