Wizyta na Akademickich Targach Pracy Campus Recruitment to niepowtarzalna okazja, aby wykreować wizerunek firmy wśród społeczności akademickiej. Przedstawiamy wskazówki, dzięki którym będziesz mógł zmaksymalizować korzyści płynące z bycia Wystawcą!

1. Przygotuj się!

Uczestnicy Akademickich Targów Pracy Campus Recruitment będą mieć na pewno mnóstwo pytań, dlatego koniecznie się przygotuj, aby na nie odpowiedzieć. Warto również zaopatrzyć się w  wizytówki oraz materiały reklamowe, które ułatwią zachowanie kontaktu z zainteresowanymi kandydatami. Dokładnie przemyśl jakie informacje chcesz zamieścić w broszurze targowej, aby Twoja firma wypadła jak najlepiej. Poinformuj o swoim udziale w Akademickich Targach Pracy Campus Recruitment na stronie internetowej firmy i portalach społecznościowych.

2. Zaprezentuj się!

Zadbaj o wygląd swojego stoiska. Przemyśl dokładnie konfigurację stanowiska i odpowiednio je zaaranżuj. Dobierając personel, pamiętaj, że powinny być to osoby, które łatwo nawiązują kontakty, głównie z młodymi ludźmi.

3. Wyróżnij się!

Warto wyróżnić się spośród innych firm. Pomyśl o zorganizowaniu konkursu i gadżetach dla uczestników targów. Proponujemy również skorzystać z naszych usług, takich jak dodatkowa strona w broszurze targowej.