Wizyta na Akademickich Targach Pracy to niepowtarzalna okazja, aby wykreować wizerunek firmy wśród społeczności akademickiej. Przedstawiamy wskazówki, dzięki którym będziesz mógł zmaksymalizować korzyści płynące z bycia Wystawcą 🙂
1. Przygotuj się!
Uczestnicy Akademickich Targów Pracy będą mieć na pewno mnóstwo pytań, dlatego koniecznie się przygotuj, aby na nie odpowiedzieć. Warto również zaopatrzyć się w wizytówki oraz materiały reklamowe, które ułatwią zachowanie kontaktu z zainteresowanymi kandydatami. Dokładnie przemyśl jakie informacje chcesz zamieścić w broszurze targowej, aby Twoja firma wypadła jak najlepiej. Poinformuj o swoim udziale w ATP na stronie internetowej firmy i portalach społecznościowych.
2. Zaprezentuj się!
Zadbaj o wygląd swojego stoiska. Przemyśl dokładnie konfigurację stanowiska i odpowiednio je zaaranżuj. Dobierając personel, pamiętaj że powinny być to osoby, które łatwo nawiązują kontakty, głównie z młodymi ludźmi.
3. Wyróżnij się!
Warto wyróżnić się spośród innych firm. Pomyśl o zorganizowaniu konkursu i gadżetach. Proponujemy również skorzystać z naszych usług: dodatkowa strona w broszurze targowej, ogłoszenia na jobwall’u, warsztaty i szkolenia dla studentów.